Brev:
Mor syg og urolig søvn - 12 mdr.
4. september 2011
Alder:
12 mdr.
Mor syg og urolig søvn - 12 mdr.
Hej
Jeg forstår ikke hvad det er der sker med vores dreng. Så jeg håber du kan hjælpe til en større forståelse, eller ihverftald bekræfte mig lidt i det, jeg tror kan spille ind.
Alexander er lige blevet et år, er frisk og rask, har haft en omgang mellemørebetændelse, men det er helt OK nu, er lige blevet chekket fos ørelægen.
Han er startet i institution for en måneds tid siden, græder kun lidt når jeg går, er ellers glad og nysgerrig og nyder der sker noget omkring ham, han spiser godt der og er glad når jeg henter ham.
Han er blevet noget mere mor syg, det vil sige, han kan klynge sig til mine ben, nogen gange græder han når jeg går ud med skraldespanden og sådan. Men eller ser han glad og tilfreds. Han bliver puttet ved 19 tiden som regel uden problemer, det tager ikke mange minutter før han sover og så står vi op ved 6 tiden på en alm. dag.
Men de sidste 3 uger har han vækket os MANGE gange om natten med skrigeri. Han sidder ofte op og skriger og skal bare hae sutten og lægges ned igen. Men det sker en eller to gange i timen efter midnat. og det er bare SÅ hårdt for os alle. Jeg ligner efterhånden en hængt kat, da jeg er alene med børnene i hverdagen.
Han er kommet på eget værelse uden problemer også for ca. 3 uger siden. Måske dumt at gøre det, da han også startede institution???? Men det gik fint. Men måske er det eftervirkningerne der kommer nu? Nogen gange virker det bare som om han drømmer, han er ikke vildt ulykkelig, men det er bare et enkelt skrig, men nok til man står lodret i sengen. Hvad tror du der sker med ham? Er det alm. at sove så uroligt i den alder? Og hvor længe tror du det vil stå på endnu?
På forhånd mange mange tak.