Brev:
Min datter rykker håret ud af hovedet på sig selv
4. juli 2003
Alder:
11 mdr.
Min datter rykker håret ud af hovedet på sig selv
Min datter på 11 måneder, rykker dagligt sig selv i håret og hun bliver ved, indtil hun har rykket en håndfuld ud. Det hjælper ikke at aflede hendes opmærksomhed.
Hendes hårbund ser fin ud og det eneste kroniske, der er med hende, er at hun har et undertryk i ørene, men ikke betændelse.
Hvad kan vi gøre?
Venlig hilsen Berit