Brev:
Lang nattesøvn
1. september 2011
Alder:
5 mdr.
Lang nattesøvn
Hej Helen
I et tidligere brev skrev jeg til dig om, at min søn sover fra kl. 21 til kl. 7 næste morgen - uden opvågninger. Kun for at blive lagt til rette på ryggen og få sin sut. Du skrev til mig at dette ikke var forventeligt.. nu har jeg så gået og tænkt lidt over det. Er det for meget.. han bliver 6 måneder om under 2 uger?
Han har sovet igennem siden han var 3 måneder.. og her mener jeg, i starten sov han fra 22-23 til 7-8 tiden. Nu hvor han sover 10 timer i stræk - skal jeg så vække ham om natten for at give mælk?
Han har en fin vægt (10 kg. - 72 cm lang), trives rigtig godt, glad dreng osv. Så skal jeg vel ikke ændre på hans nattesøvn.. Vi er oppe på det han skal indtage af MME om dagen ca. 1000 ml. + 2 måltider fast føde.
Hvad er din vurdering?
Med venlig hilsen
Anette