Brev:
Immunforsvar - 11 mdr.
1. september 2011
Alder:
11 mdr.
Immunforsvar - 11 mdr.
Kære Helen.
Min datter er lige begyndt i vuggestue. Hun har været i gang i mindre end en uge. Den første dag var hendes stue kun halvt fyldt på grund af sygdom. Og selv blandt de børn, som er der, kan vi se, at mange har røde øjne og snue.
Min datter er som sagt lige begyndt. Hun har været til zoneterapi to gange forud for vuggestuestart, og hun skal igen i morgen. Havde tænkt at hun skal gå til zoneterapi hver anden uge vinteren over, i håbet om at hendes immumforsvar vil virke optimalt og at hun bliver mindre modtagelig.
Herhjemme får hun kun økologisk mad. Til morgenmad får hun bagt frugt og grød (veksler mellem havregrød, øllebrød og glutenfri grød fra Aurion). Til aftensmad får hun økologisk mad fra Årstiderne. Hun får hjemmebagte boller med tørret frugt / lavet på hvedemel og grahamsmel. Hun får endnu ikke komælk.
Hun har uldbodyer med bomuld på indersiden liggende klar til 1. oktober.
Hvad kan vi ellers gøre? Se også mit spørgsmål om torskelevertran.
Hilsen