Brev:
Levertran - 10 mdr.
1. september 2011
Alder:
10 mdr.
Levertran - 10 mdr.
Hej Helen
Vi er blevet anbefalet at en familie med børn der har børneeksem og give vores søn levertran eller fiskeolie for det skulle være godt for børneeksemen. De har haft rigtig gode resultater med Levertran H. Berthelsen med a/d vitamin i. (Denne udgår).
Vi har ikke givet vores søn noget endnu, da vi er lidt usikker på om de overhovedet må få det? Og vi tænker også om de ikke kan få for meget a og d vitamin, han får jo d vitamin i dråber..... Og kan der ikke være skadelige stoffer i levertran? Har prøvet at tale med min læge men han er lidt usikker på det.... Hvad vil du anbefale os at gøre? Og hvilke produkt skulle man evt anvende... Tak for en god brevkasse:)
Hilsen annemette