Brev:
Dagsplan - kan vi begynde på et måltid mere?
30. august 2011
Alder:
5 mdr.
Dagsplan - kan vi begynde på et måltid mere?
Hej Helen
Det går rigtig fint med Ronja. Det virker til at grøden og særligt frugtmosen er begyndt at smage hende godt :-)
Hun har nu ca fået grød små 14 dag og de sidste 3 dage har hun rigtig spist ca 1/2 til en 1 hel dl.
Hvordan kan en dagsplan for hende se ud nu?
Kan vi begynde på et måltid mere?
Hvor længe kan jeg forvente at hun kan være vågen i mellem lurerne?
Kærlig hilsen
Lea