Brev:
Forstoppelse ved mme
28. august 2011
Alder:
6 mdr.
Forstoppelse ved mme
Hej Helen
Min søn har forstoppelse, han er nu 6 1/2 mdr. Der går fra 4-8 dage imellem. da jeg ammede de første 2 1/2 mdr var der ingen problemer. Men kunne ikke amme mere efter der og han har fået mme lige siden og vi har haft problemer med forstoppelse hele tiden...
Vi har prøvet nan HA og syrnet allomin og det hjalp ikke, vi prøvede laktulose men hjalp ikke rigtig som det skulle.. og fik afvide af min sundhedsplejeske at jeg skulle blive ved med at give ham det .. men vi gav det flere uger uden det gav det vilde resultat.... og fik afvide af læger og sundhedsplejesker af jeg ikke måtte blive ved med at give det...
Vi har gået til zoneterapi hos en som har meget stor erfaring med små børn der har forstoppelse og vi har gået der mange gange og intet hjælper det, hun har aldrig prøvet at det ikke har hjulpet før (hun fik hans væske i ørene til at gå væk, så han slap for dræn, så ved hun er dygtig).... vi blev enige om at han nok bare ikke kunne tåle mme.
Jeg har så prøvet at give ham nutrimigen fra apoteket og da han havde fået det i 2 dage satte det allerede gang i maven og så i en uge kom det hver anden dag... men uge 2 gik det galt igen nu gik der 6 dage imellem.... jeg massere på maven og under fødderne. Ved snart ikke hvad jeg kan gøre... kan der være noget helt andet mere alvorligt galt med hans mave?
(Når han så endelig kommer af med det så er det meget meget hårdt.... men den første uge med nutrimigen blev det normalt for første gang i flere mdr. hvorfor var det godt den første uge og ikke godt nu.. hvad skal jeg gøre.
Med venlig hilsen
Tina