Brev:
Mad i 6 mdr alderen
28. august 2011
Alder:
6 mdr.
Mad i 6 mdr alderen
Hej Helen
Har brug for din hjælp igen:-)
Kunne du hjælpe mig med hvor meget du mener min søn på 6 1/2 mdr skal have at spise om dagen og hvornår grød og mos... Han får modermælkerstatning da jeg ikke har kunne amme siden han var 2 1/2 mdr.
Lige nu får han 150 ml ca hver 3 time, om natten får han en flaske.
om morgen får han grød og mos om aften.
Skal han til at have det flere gange om dagen, måske grød morgen mos eftermiddag grød aften ..eller?
Har et spørgsmål mere men skriver en ny besked, da det er om noget andet:-)
Med venlig hilsen
Tina