Brev:
Mad og mælk - tvillinger på 9 mdr.
11. august 2011
Alder:
9 mdr.
Mad og mælk - tvillinger på 9 mdr.
Kære Helen.
Tvillingerne har startet i vuggestue for 2 uger siden og de trives:)
De græder ikke, når jeg afleverer dem...
Jeg ville dog spørge ang deres behov for flaske - som du ved, er dette noget, jeg kæmpede med i flere måneder.
De får godtnat flaske kl 18.45 og en tidlig morgen flaske kl 05. Her vækker jeg dem, ellers afviser de den!! Udover disse to flasker får de også MME i vuggestuen på kop- de er rigtig gode til at drikke af kop;)
De er 9 mdr præcis idag og mit spørgsmål er, om jeg nu skal nedtrappe noget af MME, eller om det er ok som beskrevet overfor??
De spiser meget fint og varieret gennem hele dagen - havregrød, boller, rugbrød og grønt, frugt, varme mad, faktisk alt og spiser sådan set familie mad.
De sover en lur til form., et par timer til middag og en lille powerlur ml 14.30-15.00. De sover fra 19-05, flaske og fortsætter til 06/06.30.
Jeg glæder mig til dit svar.
Mange hilsner
Martina