Brev:
Sove i egen seng - 2 år, 5 mdr.
10. august 2011
Alder:
2 år, 5 mdr.
Sove i egen seng - 2 år, 5 mdr.
Hej Helen,
Tak for dine altid gode råd :-))
Har som sagt en lille dreng på 2 1/2 år.
Jeg har tidligere skrevet til dig vedr. putning, hvor jeg fik gode råd, som bestemt kan bruges. Dog vil jeg høre hvor vidt det er bedst at han sover i sin egen seng og om det vil være nemmere for ham at finde trygheden i sin egen seng, jo ældre han bliver..?
Han har igennem den senere tid sovet ved hans far og jeg, hvor han sover natten igennem uden at vågne (udover der er noget som har generet ham) Vi har det begge fint med at han sover hos os, dog tænker jeg det bedste ville være at han sover i sin egen seng, men når lysten fra både hans far og jeg er at han sover ved os - er det så meget skidt..?
Skal jeg tage tiden til at vænne ham til at sove i egen seng på hans værelse og ikke lade vores lyst til han sover mellem os overtage.
Da vi ikke ser det som noget problem, er mit håb at en dag han bliver stor nok til at sige nu vil han gerne sove hos sig selv, eller er det naivt at tænke sådan..? For kan jo godt se det måske bliver et problem at være der alle 3 når han bliver større :-))
Ser frem til at høre fra dig.
Mange hilsner fra M