Brev:
Mælk - 9 mdr.
1. august 2011
Alder:
9 mdr.
Mælk - 9 mdr.
Hejsa
Jeg har en dreng på 9 mdr, som spiser godt. Jeg er dog i tvivl med hensyn til mælk.
Han får 2 flasker i døgnet - 250 ml til middag og 250 ml til sovetid. Han drikker ikke vildt meget af kop. Skal jeg fortsætte med flasken til middag - i så fald, hvor længe?
Og hvordan skal fordelingen mellem MME og sødmælk være? Skal jeg fortsætte med udelukkende at give ham MME - eller er det kun når han får flaske?
Og så sødmælk af kop?
Venlig hilsen
Tilde