Brev:
Spiser næsten ingenting - 16 mdr.
27. juli 2011
Alder:
16 mdr.
Spiser næsten ingenting - 16 mdr.
Hej igen...
Nu er der opstået et nyt problem, med den lille mand.
De sidste par aftner, har han lavet problem når vi skal spise, han begynder at græde, vil gerne sætte sig til bors, smager lige på maden og så bliver han ked af det. Og jeg prøver virkelig at lave alle hans livretter, her for to dage siden, fik jeg endelig mad i ham, svensk pølseret, men så foregik det også under leg, og der var svensk pølseret over hele sofaen.
Her til morgen gik det for føste gang udover morgenmaden, han plejer altid at spise godt om morgen, specielt når han ikke har spist noget aften før.
Jeg er godt nok bekymret, han drikker rigeligt, og har virkelig tunge bleer, når han vågner efter natten. Han sover igennem om natten, så det virker ikke som om det er noget der plager ham i den retning.
Han guffede en is i sig igår, med stor lys, men det gør han nu altid.
Hvad kan det være??? Prøver han vores grænser af??
Han har et stykke tid været ved at få 4 kindtænder på en gang, men det har ikke været et problem indtil nu. Igår da jeg skulle børste hans tænder blødte det virkelig meget og han blev ret ked af det - kan det være tænderne der hindre hans lyst til at spise?
Håber du har et godt råd, da vi hverken vil ende med at rende rundt i lejligheden med en tallerken efter ham for at han får noget i maven, eller ende med at han bare ikke gider det mad vi laver.
Glæder mig til at høre fra dig - og håber du har hørt om dette før.
Tanja