Brev:
Forhud og hygiejne
14. juli 2004
Alder:
3 år, 3 mdr.
Forhud og hygiejne
Hej
Jeg vil gerne spørge hvornår det er almindeligt en dreng kan trække forhuden tilbage.
Min søn er 3 år og 3 måneder og netop blevet renlig. Da han stod og tissede i dag, så jeg, at han hev forhuden tilbage. Jeg ville ikke sige noget til ham om, at han skulle lade være - han ville vel holde op hvis det gjorde ondt!?!
Men skal jeg vaske hans tissemand grundigere nu når vi er i bad, eller skal jeg bare lade den "passe sig selv" som jeg hidtil har gjort?
Med venlig hilsen M.S.