Brev:
Måltid inden sengetid
8. juni 2011
Alder:
15 mdr.
Måltid inden sengetid
Hej Helen.
Er lidt i tvivl om min datter stadigvæk skal have et måltid inden sengetid.
Kan du evt lave et program for hele dagen hvor meget mad et barn skal have når hun er 15 måneder.
Venlig hilsen