Brev:
Lære at tage flaske - 4 mdr.
7. juni 2011
Alder:
4 mdr.
Lære at tage flaske - 4 mdr.
Kære Helen.
Jeg har også et andet problem. Jeg vil gerne stoppe med amningen af flere grunde, mest fordi han dier fra kl.20 til 22 og mere om aftenen. Jeg er lidt ældre og har meget ondt i ryggen.
Har ingen tid sammen med min datter. Jeg er alene med børnene om aftenen idet min mand arbejder.
Jeg kan ikk længere klare amningen hverken fysisk eller psykisk. Problemet er bare at han ikke vil have flaske.
Har du et godt råd, hvordan jeg kan lære ham det?
Tusind tak