Brev:
Nødder og vægt
7. juni 2011
Alder:
12 mdr.
Nødder og vægt
Hej Helen :)
Jeg ved ikke helt om jeg skal være bekymret for vores datter på 1 år. Hun er frisk, glad og meget aktiv, men hun ligger i bunden af sin BMI-kurve, på trods af at vi fylder hende med sødmælk, smør og fedt?! Skal jeg være bekymret?
Og nu da børn ikke må få nødder før de er 3 år, så ville jeg høre om pinjekerner bliver karakteriseret som en nød som ville kunne give allergi? Jeg havde selv masser af allergi, da jeg var lille, derfor er vi ekstra opmærksomme.
På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Lea