Brev:
Vil ikke sove i sin egen seng - 2 mdr.
6. juni 2011
Alder:
2 mdr.
Vil ikke sove i sin egen seng - 2 mdr.
Hej Helen.
Jeg skriver i håb om at du lige har et godt råd til mig. :-)
Nu er Marcus jo efterhånden snart 3 mdr gammel, og trives bare super godt.
Men jeg har meget svært ved at få ham puttet i hans egen seng om aftenen. Men på vores seng falder han i søvn med det samme. Men vågner lige så snart han kommer i sin egen igen.
Jeg har os prøvet at vugge ham i mine arme, men der ligger han bare og griner. :-D
Er der et eller andet jeg kan prøve, eller kommer det bare af sig selv, nu er han jo ik så gammel endnu. :-)
Hilsen Pernille.