Brev:
Tigerspring - og afviser flaske
6. juni 2011
Alder:
6 mdr.
Tigerspring - og afviser flaske
Hej Helen.
Det er ikke længe siden jeg sidst skriv til dig, for at få en plan for dagen og den har jeg fulgt indtil for en uge siden, hvor min egen sp sagde at jeg skulle give Leah 2 gange skemad i stedet for 3 og ikke putte hende hvor hun ammes, men hvor hun får skemad efterfulgt af amning, så hun får adskildt søvn og mad.... så nu er jeg forvirret... og det har jeg så forsøgt, men det syntes jeg heller ikke giver en godt rytme...
Grunden til jeg talte med sp er at Leah ikke vil tage en flaske overhovedet... du skrev tidligere at det nok skulle være nu, hvis hun skulle tage en flaske... men hun afviser blankt... græder helt vildt, slår på den, skriger når hun ser den... hjælper ikke at det er far der giver, har prøvet forskellige flasker (mam og avent), men hun vil bare ikke. Vil gerne så småt begynde at give lidt flaske, så hun kan blive passet og så hun bliver mere uafhæhgig af mig - det har jeg brug for. Nu har jeg ammet 6 mdr. og syntes det er ved at være fint :-) hvad skal jeg gøre? give hende mere skemad og så mælk af kop?
Skal jeg gøre som min egen sp siger - 2 gange skemad og amning lige efter, så søvnen adskilles fra mad?
Er lidt forvirret..
En anden ting... hun vil kun være på arm, hele tiden... har ondt i ryggen og er træt... er det normalt for hendes alder? hun skriger hver gang jeg ligger hende eller bare prøver på det... og ellers ruller hun bare om på maven og ligger der og skriger...
Glæder mig til dit svar.
Fra en træt mor.