Brev:
Vil om på maven under amning
5. juni 2011
Alder:
13 mdr.
Vil om på maven under amning
Hej Helen,
Vi har altid ligget ned og ammet forud for at sove, men nu vil min datter naesten altid naermest desperat om paa maven i kravlestilling og stikker rumpen i vejret og skyder lidt ryg med hovedet helt nede i sengen, naar hun ammes. Saa ammer hun lidt og begynder saa at kravle vaek, og kommer saa tilbage igen et par gange, og vil saa lege igen eller er utilfreds.
Hvad kan det skyldes? Ikke sulten? Vil hellere lege? Er ikke traet? Er overtraet? Luft i maven (det har hun altid doeget meget med). Jeg gaar fra at gaette det ene til det andet og vil gerne hoere dit bud. Hun kravler men er endnu ikke begyndt at staa eller gaa (gaar til fysioterapi pga hypermobilitet).
Med venlig hilsen
Udlandsdanskeren