Brev:
Magtesløs over for søvn
2. juni 2011
Alder:
22 mdr.
Magtesløs over for søvn
Hej Helen
Nu har jeg flittigt læst mange af de breve alle de dejlige mennesker har skrevet til dig, nu er det blevet min tur. :)
Jeg har en lille temperamentsfuld ung herre der bliver to år her den 8 juli, problemet er han ikke vil sove i sin seng, som regel kan vi lægge ham uden problemer (kan dog hænde vi skal sidde hos ham, hvis han er over træt), han vågner lige så snart vi går i seng og vil ind til os, vi kan slet ikke få ham til at lægge sig igen, bliver lige så stiv som et bræt og helt hysterisk, han ligger så inde ved os resten af natten, vi har dog kunne lægge ham nede på en madras ved siden af mig, men den duer heller ikke længe af gangen.
Vi er nu nået dertil hvor vi ikke sover ret godt og føler os ikke udhvilede, når vi står op om morgenen, det samme gør sig gældende om middagen, der bliver han også lagt i sin seng, men vågner efter en time, hvor jeg derefter kan lægge ham ind i vores seng, og der kan jeg så blive indtil han vågner igen, jeg er nået dertil nu, hvor jeg ikke kan mere, jeg har behov for at være mig selv mens han sover til middag og få mine batterier ladet op igen. Alle vi taler med, siger vi skal ta skrigeriet en gang for alle de dage det tager, men det har jeg ikke hjerte til, havde en tro på det blev bedre men må sande det går den anden vej.
Der er aldrig problemer når han sover ved bedste forældre der er han sådan en god dreng, der sover.. Hmmm :)
Håber du kan hjælpe os da jeg er ved at ha brugt mine batterier nu og er meget magtesløs...
Glæder mig meget til og høre fra dig..
Mange fortrøstningsfulde hilsner
en bekymret mor