Brev:
Amning og modermælkerstatning
30. maj 2011
Alder:
3 mdr.
Amning og modermælkerstatning
Hej Helen
Endnu et spørgsmål herfra.
Når min søn på 3 1/2 mdr både får bryst og erstatning skal han så have afføring hver dag? nu er der gået 5 dage.. er det ok? hvis ikke hva kan jeg så gøre?
Han får Nan HA da han får ondt i maven af alm nan.
Med venlig hilsen
Tina