Brev:
At sove på maven
2. juli 2003
Alder:
1 mdr.
At sove på maven
Vi lægger Emilie (f. 16/1-03)til at sove på siden, fordi stofbleen så kan hjælpe med at holde sutten.
Nogle gange triller hun om på maven fra sidelejet - som regel vågner hun og er utilfreds, men det sker også, at hun bare sover videre.
Hun er først liiiiige begyndt (har gjort det én gang) at trille fra ryg til mave og omvendt... det sker slet ikke.
Spørgsmålet er så, om vi godt må lade hende ligge på maven de gange, hvor hun er trillet derom uden at vågne?
Med venlig hilsen
Lene