Brev:
Gråd om natten - 6 mdr.
19. maj 2011
Alder:
6 mdr.
Gråd om natten - 6 mdr.
Hej Helen
Vores yngste søn Maximus har længe sovet som en drøm.. bliver lagt stille og fredeligt kl 19.30 og har der spist ca 180-200 ml mme, derefter får han en flaske kl 21.30 når vi går i seng ( dog vil han ikk altid have noget) og spiser så en gang pr nat ca og vi står op kl 6-7... men nu har vi haft et par nætter hvor han er vågnet ofte og han er rigtig ked af det.
Jeg prøver at tage ham op og trøste og har prøvet at give sut (han er ikk så god til sut, kun når han skal sove) og så prøver jeg at putte igen når han er faldet til ro, men det hjælper kun få sek og han falder først til ro når han får tilbudt en flaske, altså han finder trøst i flasken og spiser måske 20-30 ml men så sover han en time og vågner så igen og det samme gentager sig indtil jeg tilbyder flasken...
Men hvordan får jeg brudt den dumme vane?? det er møg træls at skulle give den flaske + at han i løbet af sådan en nat får spist alt for meget så han ikk rigtig er sulten til grød osv om dagen + at hans mave arbejder non stop...
Måske du kan give mig et råd??
Venlig hilsen
Sine