Brev:
Vil ikke drikke mælk af kop - 13 mdr.
16. maj 2011
Alder:
13 mdr.
Vil ikke drikke mælk af kop - 13 mdr.
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål angående mælk.
Min datter er nu 13 måneder, og hun er virkelig en krudtugle, og meget velfungerende på alle måder, sover godt, spiser godt, hun har faktisk en meget stor appetit på alt mad. Elsker at smage alt vores mad, dejligt at prøve det også:-) storebror er jo ikke lige så glad for mad.
Men hun vil ikke drikke mælk af kop, hun drikker gerne vand. Hun får faktisk kun vand til alle sine måltider og snacks, hvis der er mælk i glasset bliver hun godt skuffet og drikker ikke noget.
Jeg giver hende en flaske nan med 200 ml hver aften til at sove på. Jeg føler ikke at det er nødvendigt med flasken for at hun skal falde i søvn, det er mere så hun får noget mælk indenbords.
Hun spiser gerne alle andre mælke produkter og ost.
Er det nok mælk hun får, eller kan jeg gøre noget andet? Der er jo nogen mennesker der ikke er vilde med mælk.
Mange hilsner Lotte