Brev:
Gode måltidsvaner
16. maj 2011
Alder:
9 mdr.
Gode måltidsvaner
Kære Helen,
Vi har haft stor glæde af din bog vedr. søvn, som har hjulpet os til at få skabt nogle gode sovevaner for vores to børn på nu 9 måneder.
Vi synes, at det er begyndt at være udfordrende mht. måltiderne. Børnene spiser godt i løbet af dagen, men aftensmaden er svær.
Vi vil derfor gerne have nogle råd til, hvordan vi får skabt nogle gode måltidsvaner. Kan du anbefale noget læsestof?
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Tvillingemor