Brev:
Modermælk nok
13. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Modermælk nok
Hej Helen.
Af forskellige årsager skal min datter ikke have ko-mælk før hun er et år.
Indtil da skal hendes mælkebehov dækkes med modermælk.
Hvor mange amninger skal hun have i de kommende måneder/ hvor meget skal hun have malket ud, for at få nok mælk?
Hun er nu lige blevet 7 mdr.
Hilsen mig