Brev:
Dagsrytme for en på 6 mdr
10. maj 2011
Alder:
6 mdr.
Dagsrytme for en på 6 mdr
Hej Helen
Har endnu engang brug for din dejlige hjælp... Min lille søn Maximus bliver snart 6 mdr gammel og vi har været igang med ske mad i ca 1 månede nu og det går okay.. nogle dage spiser han meget og andre ikk så meget.. han får det gerne tilbudt 2 gange om dagen, middag og aften og middagen består gerne i grød med frugt og aften er så kartoffelmos med andet grønt... der ud over smager han en masse og sidder feks med agurk og gulerødderlige selv og får også frugt sammen med os andre hver aften inden sengetid....
Han står op ca kl 6 og bliver puttet til natten kl 19.30 og han får en drømme flaske når jeg går i seng omkring kl 21.30 og spiser så engang i løbet af natten (han er flaske barn), men nu ville jeg gerne have en rytme at køre efter sådan så vi evt kan begynde at sløjfe nogle flere flasker og lære ham at man godt kan blive puttet til lure uden at skulle have en flaske første hvis du forstår? nu her får han en flaske inden hver lur om dagen (han sover 3 lure).
Måske du kan hjælpe mig lidt ud fra de her oplysninger og give mig en ca plan for hvordan vores dag kan se ud?
Venlig hilsen
Maximus og Sine