Brev:
I kan ikke ændre rytme fra den ene dag til den anden
10. maj 2011
Alder:
8 mdr.
I kan ikke ændre rytme fra den ene dag til den anden
Kære Helen.
Jeg skriver til dig igen angående vores datter på 8 mdr.
Jeg har tidligere skrevet at hun søger brystet meget om natten ca. hver 2 time. Det du svarede har jeg efterfølgende fulgt op på.
Hendes dagplan er således:
Vågner mellem kl. 04.00/ 05.00
hvor hun ligger og kravler rundt og pludre i vores seng.
Op kl. 06.00 får morgenmad
Formiddagslur kl. 07.00 til 09.00
Formiddagsmåltid
frokost
Middagslur på ca halvanden time
Vi prøver at bestræbe os på at hun ikke sover efter kl. 15.30, da hun kommer i seng mellem 19.00 og 19.30 hver dag.
Men nu til problemet som er at hun vågner der omkring kl. 04.00/05.00, og vil bare ikke sove videre. Hun bliver tilbudt bryst og vand, tager det gerne, men ingen effekt på videre søvn.
Jeg følger et døgnskema fra bogen "sov igennem uden gråd" af Elizabeth Pantley, som er en god måde at få overblikket på, og mener selv at kunne konkludere at hun ikke sover for meget i løbet af dagen, da det i gennemnsnit kun er max 4.5 timer i løbet af dagen, men måske er det for meget.
Hvad tænker du?
Kærlig hilsen
Lærkes mor.