Brev:
Har længe peget, klappet og vinket, men siger ingen ord.
10. maj 2011
Alder:
15 mdr.
Har længe peget, klappet og vinket, men siger ingen ord.
Hej Helen
Sune har gået siden han var 11.5 mrd. Sune er nu 15 mrd. løber, klatre op og ned af alt, går op og ned af trapper, spiser selv med ske og gaffel, er i det hele taget super god både grov og fin motorisk.
Har en god forståelse af hvad ting skal bruges til og forsøger ofte selv at få sine sko på.
Mine spørgsmål går på sprog udvikling. Sune har længe peget, klappet og vinket, men siger ingen ord. Han "taler/råber" meget, men ingen forstår det.
Han kan sige kykilikyy (hane), som det eneste. Han forstår heller ikke helt når vi beder ham hente bold, m.v
Sune har intet med ørene og har heller ikke haft det.
Han har en søster på 3.5 år... som har en rigtig godt sprog. Vi er alle meget talene i vores familie og har ikke svært ved at sætte ord på tingen og vores gøren.
Vi læser og leger, men jeg vil dog sige at vi ikke har gjort det i sammen omfang som med vores første barn. (tiden)
Vi tænker han er lidt bagud med det sproglige, hvad siger du.
Line