Brev:
Min dreng på 5 mdr. støtter ikke på benene
2. juli 2003
Alder:
5 mdr.
Min dreng på 5 mdr. støtter ikke på benene
Hej
Jeg er blevet lidt nervøs, da min dreng på lidt over 5 mdr. ikke rigtigt støtter på benene.
Nogle af børnene i mødregruppen står jo nærmest helt med lidt støtte.
Min dreng støtter ikke engang på benene kun nogle gange og så er det i 2 sek. Bør jeg være nervøs?
På forhånd tak