Brev:
Træt af havregrød, godnatgrød
9. maj 2011
Alder:
11 mdr.
Træt af havregrød, godnatgrød
Kære Helen,
Vores søn på 11 måneder har altid været glad for havregrød og spist en stor portion både til morgenmad og som godnatgrød.
De sidste uger er det bare som om at han har mistet interessen for grøden, spiser kun lidt og det virker som om at han er træt af havregrød. Kan du anbefale en anden type grød? Eller noget helt andet som godnat-mad?
Hilsner
Mor