Brev:
Kan planen gå an?
5. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Kan planen gå an?
Hej
Mange tak for dit svar og spiseplan for min datter.
Det ser ud som om, at baby forventes at sove noget længere tid / kortere lure, end tilfældet er for hende.
Hun vågner kl. 6 hver morgen, uanset hvad vi gør. Og hun er totalt træt kl. 8, og skal sove. Ligeledes er hun også helt træt kl. 11 og vil ikke kl. 11 have overskud til at skulle spise frokost. Hun sover 1 time fra 8 til 9, er vågen i to timer, og vil så sove igen fra kl. 11 og ca. 1½ til 2 timer.
Kan dette gå an? Eller spises frokost så for sent?
600: stå op
730: Grød
800: amme + sove
930: frugtmos
1100: amme + sove
1300: frokost?
Hun er 6½ mdr.
Hilsen