Brev:
Morgenmad - almindelige havregryn
5. maj 2011
Alder:
10 mdr.
Morgenmad - almindelige havregryn
Kære Helen.
Min datter er 10 måneder og har altid været glad for sin morgenmad - havregrød eller øllebrød. Men nu er det ligesom om hun er begyndt at finde det lidt kedeligt. Hun virker derimod vældig begejstret når jeg finder min egen morgenmad frem - havregryn m. mælk - og hun har derfor fået lov at smage.... Og hun elsker det!
Men kan hendes lille mave fordøje alm. havregryn?
Louise