Brev:
Ernæring - drikker kun mælk sovende
3. maj 2011
Alder:
5 mdr.
Ernæring - drikker kun mælk sovende
Hej Helen.
Jeg har den dejligste datter, der her d. 19 maj bliver 6 måneder.
Siden hun var 2 måneder gammel har hun ikke vil have MME(nan) det lykkedes ikke at amme hende. Hun spytter det ud, græder, vender hovedet, prøver alt verdens ting. Det lykkedes kun i søvne, når hun sover fjerner jeg sutten og giver hende flasken og det lykkedes det fleste gange.
Da hun var 4 måneder begyndte jeg småt og give hende risgræd/frugtgrød, hvilket hun syntes godt om men ikke den store succes, når hun nægter MME giver jeg hende ikke grød, da jeg syntes MME er vigtigere, så fokusere jeg hele tiden på MME??
Hun får ikke tilstrækkeligt, vi har slet ikke faste måltider, da hun skifter fra dag til dag, jeg bruger rigtig meget energi på og få hende til at drikke det, har prøvet allomin det hjælp heller ikke. For 2 dage siden købte jeg mad til 6 mdr. Jeg har prøvet og give hende havregrød om morgenen og risgrød med grønsager og MME for resten.
KL. 04:30 MME ca 150
KL. 08:00 Havregrød- er først begyndt nu.
KL. 11:00 MME lykkedes kun vis hun sover 200ML
Kl. 14:30 Risgrød m. grønsager
17:30 MME 200 ml (hvis hun sover drikker aldrig når hun er vågen.
Så putter jeg hende ved 19:00 Hvor hun får MME igen 200ML.
Sidste gang giver jeg hende mellem kl. 22-23 igen 200ml.
Det lykkedes som sagt kun i søvne. Da hun var til 5 måneders undersøgelse var hun 65 cm og 6920 kg.
Må hun gerne få sødmælk, når det er så svært? måske kan hun lide det.
Jeg håber du kan hjælpe mig.
Venlig hilsen
Dilek