Brev:
Sveder om aftenen
26. april 2011
Alder:
13 mdr.
Sveder om aftenen
Kære Helen,
Vores datter er nu blevet 13 mdr. og vi er løbet ind i det problem at efter hendes 3. vaccine er hun begyndt at svede næsten hver aften, når vi lægger hende til at sove. Vi har prøvet at skrue op og ned for varmen, og justere tøjmængden, fra kun en ble til en body og en sovepose, men vi kan ikke få hende til at stoppe med at svede konsekvent. Hun er som regel tør igen efter en times tid eller to, og så sveder hun ikke resten af natten.
Vi kan ikke rigtig hitte ud af om det har nogle sundhedsmæssige konsekvenser, men vi er bekymret da vores erfaring har vist os at hun plejer at blive syg nogle dage efter hun har haft en aftenlig svedetur.
Hun har ikke problemet om dagen, kun om aftenen.
Kan du give os indsigt i hvorfor hun sveder om aftenen, og kun dér? Vi vil også meget høre om du har nogle tanker om hvordan vi kan undgå aftensveden?
På forhånd tak. :)
Hilsen,
Rasmus og Andreia