Brev:
Mad - måltider nok?
13. april 2011
Alder:
7 mdr.
Mad - måltider nok?
Hej igen :)
Jeg ville gerne, hvis du vil hjælpe mig lidt med en madplan til min datter.
Jeg er i tvivl om jeg ammer for meget, og om hun får måltider nok.
En dag kan se sådan ud:
kl. 07.00 - hun vågner og bliver ammet og derefter står vi op.
kl. 07.30 - 08.00 hun får havregrød lavet på modermælkserstatning. Vand af kop
kl. 08.30 - 09.00 hun bliver tilbudt bryst og puttet til formiddagslur.
kl. 11.00 - 12 får hun øllebrød eller bondebrød (hun tygger godt, og er meget glad for det) vand af kop.
kl. 13.00 bliver hun tilbudt bryst og kommer hun ud og sove.
kl. 15-16 her er jeg begyndt at give hende lidt frugtmos og jern.
kl. 17.30-18 kartoffelmos med kød og grøntsager. mælk af kop.
kl. 18-19 får hun tilbudt lidt af vores mad, imens vi spiser.
kl. 19-19.30 kommer hun i bad
kl 20-20.30 bliver hun ammet og kommer i seng
kl. 23 vågner hun og bliver ammet og sover derefter til næste morgen.
Men, jeg ammer jo ret meget. er det for meget? hun spiser godt, og er glad for mad og også for at blive ammet, og hun trives og er glad.
Håber du kan hjælpe
Med venlig hilsen