Brev:
Hvornår forventes ingen mælk om natten
10. april 2011
Alder:
7 mdr.
Hvornår forventes ingen mælk om natten
Kære Helen.
Jeg skriver lige til dig igen. Det handler om vores dejlige pige på 7 måneder, som altid har sovet uroligt om natten, og vågnet hver 2. time. Som tidligere nævnt vil hun ikke bruge hverken sut eller flaske, men bruger min brystvorte som sut.
Hun bliver puttet i sin seng til aften, det fungere fint nok, men kommer over til mig i sengen omkring kl. 23. Vi har forsøgt at lægge hende tilbage i egen seng, og ligeledes forsøgt at komme ned til mig. Resultatet er det samme, mht mange opvågninger.
Vi har længe været inde i en periode, hvor hun vågner hver time, hele natten igennem.
Mit spørgsmål lyder på hvornår man kan forvente aldersmæssig at hun ikke behøver mælk om natten, for så vil vi prøve at tage kampen om lade faren tage hende om natten.
Hun spiser godt igennem hele dagen og sover ligeledes fint i barnevognen.
Vi er efterhånden så trætte herhjemme, at vi dårligt kan hænge sammen, så vi ser frem til et svar.
Venlig hilsen
Sabrina