Brev:
Grød og maven
6. april 2011
Alder:
5 mdr.
Grød og maven
Hej Helen....
Vores nætter går meget bedre, så tak for din hjælp.
Men nu er der opstået noget nyt som jeg håber du kan hjælpe mig med....
Vi er jo så småt begyndt på grød (købe grød) og han har i 14 dage fået risgrød med frugt mos ovenpå i løbet af formiddagen sådan lige efter en lur hvor han er frisk osv, men der er aldrig røget mere end max 10 tsk ind, så ville han ikk mere hvilket jo også er helt fair (han får vand til), men så prøvede jeg igår morges at give ham hirsegrød med pære banan smag og sørme om ikk drengen spiste en hel portion (1 dl vand og pulver i) og drak 2 snapse glas vand men resten af dagen gylpede han helt sindsygt og virkede rigtig utilpas og ulykkelig.. virkede ikk dicideret til at have ondt i maven fordi han spiste flasker og trak ikk benen op under sig eller noget, men han var rigtig ked hele dagen og natten har også været noget rod... har du et forslag til hva der kan være galt og gør jeg noget forkert???
Min sp siger at han gerne må få 3 grød/mos måltider om dagen men det er han slet ikk klar til...
Mit andet spørgsmål lyder på at når han ikk vil have grønsagsmos eller kartoffelmos hva kan jeg så evt give til aftensmaden?? når han får de ting ind i munden laver han bræk bevægelser og tror vist at han skal dø :-) så jeg får ingenting i ham fordi han så begynder at græde hysterisk...
Men efter igår så holder vi lige en lille pause fra grøden indtil jeg høre fra dig hvordan jeg kan gøre evt...
Hilsen Sine og Maximus :-)