Brev:
Ammestop og grøn mælk
30. juni 2003
Alder:
2 år
Ammestop og grøn mælk
Jeg stoppede med at amme min datter da hun 14 måneder, men min mælkeproduktion stoppede aldrig helt inden jeg fik min søn da min datter var 2½ år.
Jeg stoppede med at amme min søn, da han var 7 måneder. Han er 2 år nu og jeg kan stadig klemme tyk , klistret mælk ud, når jeg klemmer om brystvorten.
Der er nu begyndt at komme grøn mælk ud fra den ene af kirtlerne på det ene bryst. Skal jeg bare lade som ingenting og håbe på det stopper en dag?
Med venlig hilsen
Helle