Brev:
Far skal på rejse
14. marts 2011
Alder:
19 mdr.
Far skal på rejse
Hej Helen,
så er jeg atter tilbage med et par spørgsmål fordelt i et par breve :-)
Først og fremmest tak for dit råd med at give Marie Dressing og sovs til sin aftensmad. Vi har altid givet hende sovs, når det stod på menuen, men nu er vi begyndt at bruge det mere, og det har hjulpet. Forleden spiste hun endda en hel fiskefilet, fordi hun fik lidt remulade til :-)
Mit spørgsmål drejer sig dog om, at hendes far snart skal på forretningsrejse til Kina. Det har han tit været – men før hun blev født. Nu kan vi nok forvente, at han skal det oftere igen.
Jeg er lidt bekymret, fordi hun er meget glad for sin far. Vi har fordelt vores "pusle-hygge-tid" med hende helt ligeligt. De er derfor nært knyttet – heldigvis :-)
Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal sige til hende, når hun spørge efter ham. Han er væk i 8-10 dage. Hun spørger jo helt bestemt efter ham. Jeg har heldigvis ferie, når han er væk, så vi har ekstra tid sammen med hinanden.
Har du nogen råd til, hvordan vi håndterer det?
Mange hilsner,
Sanne