Brev:
Udpumpning - 5 mdr.
13. marts 2011
Alder:
5 mdr.
Udpumpning - 5 mdr.
Hej.
Jeg vil gerne pumpe ud for at have mælk til grød og i videst muligt omfang undgå komælk, indtil min datter er 1 år. Hun er i farezonen for at udvikle allergi.
Jeg har en manuel avent pumpe.
Jeg kan få det tynde mælk ud, men herefter sker der ingenting. Er rytmen forkert? Eller skal jeg vælge et andet tidspunkt på døgnet, hvor jeg vil have nemmere ved at pumpe ud end om formiddagen? Ved du, om det vil gå nemmere med en batteridrevet pumpe?
Hilsen