Brev:
Væske- og madindtag under amning
9. juli 2003
Alder:
1 mdr.
Væske- og madindtag under amning
Hvor meget anbefaler sundhedsstyrelsen at man drikker i den periode man ammer sit barn?
Jeg er blevet anbefalet at drikke ca. 6 liter om dagen, fra barselsgangen.
Jeg drikker 1 liter skummetmælk om dagen, samt ca. 3 liter vand og ca. 2 liter saftevand. Er det OK?
Med venlig hilsen
Katja