Brev:
Mange opvågninger i løbet af natten
25. februar 2011
Alder:
6 mdr.
Mange opvågninger i løbet af natten
Hej Helen og tak for en god og nyttig brevkasse.
Jeg har et spørgsmål vedrørende min søn på 6,5 måneder. Han er åbenbart for tiden inde i et udviklingsspring, er omklamrende, har mistet sin ellers gode apetitt og har et meget svingende humør. Men hovedproblemet er at han sover meget uroligt og vågner utallige gange i løbet af natten. Noen gange har han rullet rundt på maven og skal ha hjælp for å komme tilbage, mens andre gange vågner han af mer uforståelige årsager eller er bare lys vågen midt på natten.
Det skal lige nævnes at han tidligere har haft et utrolig godt sovehjerte og har normalt sovet 12 timer hver natt, kun afbrudt af et måltid tidlig om morgenen.
Hva kan vi gøre for at hjælpe han videre i søvnen og for
at han skal slippe for så mange opvågninger i løbet af natten?
Vi følger din dagsplan for en 7 måneder gammel baby mht mad og søvn, og han sover faste lurer om dagen kl 10 og kl 13, ca 3-4 timer tilsammen i løbet af dagen.
På forhand mange tak for svar
Hilsen Oskar's mor