Brev:
Drømme eller?
25. februar 2011
Alder:
14 mdr.
Drømme eller?
Hej Helen....
Så det tid igen til at få lidt guldkorn fra din side.
Frederik er 14 mdr nu og alt går egentlig godt. MEEEEEEN begyndt at komme i seng kl 19.30 men allerede efter 2 timer har han været vågen et par gange han er meget ulykkelig, vi vugger ham i søvn igen og så ved 23 - 24 tiden vågner han igen og denne gang kan han ikke vugges i søvn ender med at komme ind i vores seng også her er han ked af det falder så i søvn og sover til kl 7 næste morgen, jeg vågner nogle gange ved han ligger og holder om min arm :-)
Han går nu, så oplever jo meget for tiden også lige opdaget han har fået 3 kindtænder lidt tidligt ik ???? men det med at komme ind til os har stået på længe såhhhhhh. Når han puttes om aftenen er det i hans egen seng og uden problemmer........
Hilsen Frederiks mor
Ps nu der ro om natten, men er jo ikke holdbar kan det bare være tryghed han mangler for tiden ????
God weekend - glæder mig til ny bog ???