Brev:
Mad og mælk - 9 mdr.
22. februar 2011
Alder:
9 mdr.
Mad og mælk - 9 mdr.
Hej Helen
Tak for dit svar.
Tänk dig, jeg havde faktisk opgivet at få hende til at drikke af flaske, for det har hun pure nägtet i 3 måneder - men nu så! ville hun, og det fungerer bare så godt!
Jeg havde planlagt at amme til hon var ca 6 mdr for så at gå over til mme... Min datter havde derimod en anden mening! Og det må man jo rette sig efter :-)
Det föles meget bedre med flasken end at lade hende drikke det af koppen, for jeg savnede at sidde med hende(!)
Spörgsmål:
Nu er min datter 8 ½ måned gammel,- hvor meget mälk behöver hun?
Dagsrytmen har vist ikke ändret sig meget, bortset fra grovere gröd om eftermiddagen.
Mälk (mme) får hun nu eftermiddag inden hvil, kl 19.45 inden natning og kl 00.00 ca når hun kalder. Altså 3 flasker.
Hun drikker ca 220 ml om eftermiddagen, 260ml inden natning og 150-200ml ved midnat.
De sidste to dage har jeg bare givet hende mme (ellers har jeg jo ammet om natten),- bare får at teste, at hun skulle blive liggende i sengen,- og det har fungeret rigtigt godt.
Hun har faktisk aldrig sovet så godt, som hun gör nu..
Altså, kort og godt. Hvad er mälkebehovet nu omkring 9 måneder?
/Camilla