Brev:
Rytme - hvad kan jeg gøre bedre?
21. februar 2011
Alder:
4 mdr.
Rytme - hvad kan jeg gøre bedre?
Kære Helen,
nu er de rundet 4 mdr og er i rivende udvikling. De er meget glade, nysgerrige og aktive bebser.
Vores rytme er dog lidt mærkelig og har været sådan i mange uger.
Kl. 6 opvågning
kl. 6.30/7 MME
lille powerlur fra 7.30-8, altid ca 30-45 min
kl. 9/9.30 MME
Formiddagslur fra ca 9.30/10 ca 45 min, nogle gange mere
kl. 12 MME og middagslur af ca 2-3 timer (nogle gange sover de rigtig godt og tungt, men ofte skal jeg køre rundt flere gange, da de vågner!!! Er det normalt?????)
lille power lur ml 16/16.30 af ca 30 min
godtnat flaske kl 18.30 og de sover kl 19.00
MME kl 22/23 - her vækker vi dem!
MME ca kl 03
og så starter det hele igen...
I alle tidspunkter ml mad og søvn bliver de aktiveret godt - på legetæppet, i autostol mm.
Hvad kan jeg gøre bedre? Jeg ved godt, at man burde indføre 3 lure om dagen, men det ser ud til, at de muligvis er lidt for små???
Hilsen tvillingemor