Brev:
Skift i maden
21. februar 2011
Alder:
4 mdr.
Skift i maden
Hej Helen,
hvor har jeg savnet dig de dage du holdt "fri". :-)
Tvillingerne er nu 16 uger, 6,2 kg hver og trives. Det går meget hurtig frem med deres udvikling....
Noget jeg tænker meget over, er deres madvaner.
Nogle gange er de meget sultne efter 2 timer, andre gange kan de holde sig 4-4,5 timer. Om natten er det fortsat meget fint, kun en nattemad.
Det er som om nogle gange leger de med maden/ flasken og vil ikke spise men er alligevel sultne! Det fører til frustration og gråd hos den ene og også den anden!
Kan det være, at MME ikke smager dem så godt? De får og altid har fået NAN.
Er der noget jeg kan gøre???
Hilsen tvillingemor