Brev:
Flerkornsgrød - 8 mdr.
21. februar 2011
Alder:
8 mdr.
Flerkornsgrød - 8 mdr.
Hej Helen,
Jeg laver på nuværende tidspunkt trekornsgrød til min datter af havregryn, hirseflager og rugmel, men så vidt jeg kan forstå kan man lave flerkornsgrød/syvkornsgrød - man blander bare det man ønsker at bruge i forholdet 1 del gryn/flager/mel til 2 dele vand (ca).
Men spørgsmålet lyder: Hvad kan man bruge af diverse korn, flager, gryn og mel som man kan kombinere, så der også er en god variation og det bliver groft nok?
Med venlig hilsen
Mor