Brev:
Er kostplanen ok?
28. juni 2003
Alder:
5 mdr.
Er kostplanen ok?
Jeg er begyndt at tænke på om min datter får nok modermælkserstatning. Hun er 5 mdr og 17 dage gammel og vejer 7600g og måler 67 cm. Hun får mad ca. sådan her:
06.00 : 200ml. Mme
10.00 : grød af ca. 2 dl vand
14.00 : grød af ca. 2 dl vand
18.00 : kartoffelmos
21.00 : 200 ml. vælling
Min sundhedsplejerske sagde at hun skulle have 2x grød + 1x kartofler. Så det er svært af få presset mere mme ind.
Hun sover bedst på vælling, men måske skal jeg prøve med mme igen til natten?
Venlig hilsen
Ulla