Brev:
Græder hvis jeg prøver at vække min dreng
26. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Græder hvis jeg prøver at vække min dreng
Hej Helen..
Vores lillebror på lidt over 2 mdr har slet ikk noget som bare minder om en rytme... han vågner og er ked omkring kl 4-5 tiden om morgene og skifter imellem at græde, brokke og sove indtil kl 7 ca hvor storebror står op ( tror det er maven som hver eneste morgen driller ham), så omkring kl 8 køre vi storebror afsted og lillebror sover i autostolen og kan derefter sagtens sove to timer hvor efter han vågner og får mad og nogle dage sover han så videre og andre dage vågner han op.. han har dage hvor han sover hele dagen væk på den måde ved kun at afbryde for at spise og græde.. det er så frustrerende..
Om eftermiddagen når storebror kommer hjem så vågner han for det meste op og er derefter mere eller mindre vågen fra kl 16 - 22-23 hvor han så endelig er til at få til at falde i søvn.. hvilket gør at vi har en hysterisk vrøvlet dreng fra kl 21 som ingenting vil... hva kan vi gøre??
Hans nat lyder sådan ca sådan her: i seng kl 22-23 ( bliver lagt sovende i sin lift efter en flaske) sover 2-3 timer flaske, sover 2 timer ca flaske og kl 4-5 vågner han ved at vride sig og græde og jeg bliver nød til at gå i stuen med ham for ikk at vægge lillebror og efterhånden har vores morgener kørt på den her måde i 2-3 uger og jeg er så TRÆT og jeg er så ked af at vores morgener aldrig er hyggelige... derudover så er jeg urolig for de dage hvor han nærmest sover dagen væk, det er da ikk normalt...
Han skal undersøges for refluks i næste uge men lægerne mener ikk at der er noget galt fordi han vokser så meget og fordi han gylper heller ikk helt så slemt mere...
Han er stort set umulig at vække om dagen og græder sindsygt meget hvis jeg prøver og ja så sover han videre derefter..
Håber du kan forstå mit rod og måske kan hjælpe mig lidt ( har du jo kunnet mange gange før) :-)
Venlig hilsen
en meget meget træt mor.